Regulamin naszego sklepu internetowego - NIE dla ATOMU w LUBIATOWIE

Idź do spisu treści

Menu główne:

Regulamin naszego sklepu internetowego

INFORMACJE > Zamów koszulkę

1. Informacje ogólne

1.1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, przez stronę www.NIEdlaATOMUwLUBIATOWIE.pl.

1.2. Właścicielem sklepu internetowego jest firma
DAAWWEB mieszcząca się pod adresem ul. Pomorska 94, 91-402 Łódź.

1.3. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym
NIEdlaATOMUwLUBIATOWIE, są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (są cenami brutto).

2. Składanie zamówień

2.1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej sklepu przez całą dobę.

2.2. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia dostępnego na stronie sklepu

2.3. Zarejestrowany użytkownik (posiadający konto) ma możliwość dokonywania zakupów wielokrotnie, śledzenia zmian statusu złożonego zamówienia, wglądu we wszystkie złożone zamówienia.

2.4. Akceptujemy następujące formy płatności: przedpłata na konto, płatności internetowe. Łączny koszt przesyłki zależny jest od wybranego sposobu płatności i sposobu dostawy.

2.5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

2.6. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

2.7. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep.

2.8. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za dokonywanie zakupów przez osoby trzecie na rachunek osoby poszkodowanej.

3. Potwierdzenie i weryfikacja zamówień

3.1. Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą automatycznej wiadomości wysyłanej na adres email podany przez Zamawiającego w formularzu. W wysyłanej wiadomości podany jest numer konta, na które należy dokonać przelewu należności za zakupy (w przypadku wyboru tej formy płatności).

3.2. Podstawowym warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji, jest podanie podczas składania zamówienia poprawnych danych kontaktowych (e-mail, nr telefonu) i adresowych do wysyłki.

3.3. Zamówienia, w których w/w danych nie podano, lub są one niepełne nie będą przyjmowane do realizacji.

3.4. S
trona internetowy ze sklepem www.NIEdlaATOMUwLUBIATOWIE.pl zastrzega sobie prawo weryfikacji poprawności i prawdziwości każdego zamówienia poprzez kontakt telefoniczny z Klientem na numer telefonu podany przez Klienta w formularzu zamówienia. Kontakt telefoniczny będzie odbywał się wyłącznie w dni robocze w godzinach od 9:00 – 18:00

3.5. W razie potrzeby anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt ze sklepem, gdyż staramy się realizować przesyłkę zaraz po otrzymaniu zamówienia.


4. Realizacja zamówienia

4.1. Zamówienie zostanie zrealizowanie pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie.

4.2. W przypadku niedostępności zamówionego produktu, Klient jest informowany o tym fakcie przez pracownika sklepu i podejmuje decyzję o sposobie realizacji pozostałej części złożonego zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamiana brakującego produktu na inny lub anulowanie całości zamówienia i zwrot pieniędzy za zamówione produkty w przypadku przedpłaty na konto).

4.3. Po złożeniu zamówienia i rozpoczęciu jego realizacji Klient nie ma możliwości dokonywania w nim jakichkolwiek zmian.

4.4. Realizacja zamówienia - w przypadku zamówienia płatnego przelewem - rozpoczyna się po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty. Maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 1 tydzień. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

4.5. Łączny koszt przesyłki zależny jest od wybranego sposobu płatności i formy dostawy.

4.6. Dane do przelewu (przedpłaty na konto):

DAAWWEB
ul.Pomorska 94, 91- 402 Łódź
NIP: 728-234-73-26
nr konta: 15 1050 1461 1000 0090 7728 4488
ING Bank Śląski.
IBAN:
PL15 1050 1461 1000 0090 7728 4488
SWIFT:

W TYTULE przelewu prosimy wpisać: NAZWISKO, IMIĘ, nr zamówienia

4.7. Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki + czas dostawy.

4.8. W razie chęci anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt, gdyż zamówienie przyjęte do realizacji nie może zostać anulowane.

4.9. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

4.10. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

5. Sposób i termin dostawy

5.1. Towary zamówione w sklepie internetowym wysyłane są pod adresy podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.

5.2. Wszystkie zamówienia są wysyłane w przeciągu 1 -
3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem na konto.

5.
3. Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. Przed podpisaniem odbioru przesyłki proszę ją dokładnie obejrzeć. Jeżeli są widoczne jakieś istotne uszkodzenia, proszę jej nie odbierać i w obecności kuriera/listonosza sporządzić protokół uszkodzenia.

6. Zwroty, reklamacje

6.1. Produkty zamówione w sklepie internetowym mogą zostać zwrócone zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. (Dz. U. Z 2000r. nr 2 poz. 271) w terminie 10 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.

6.2. Jeśli chcesz zwrócić towar w sklepie internetowym skontaktuj się mailowo na aders
daawweb@onet.pl

6.3. W przypadku zwrotu towaru, konieczne jest, aby towar zwracany był nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu, w oryginalnym opakowaniu, kompletny, z metkami i innymi elementami, które posiadał on w momencie sprzedaży. Brak w/w elementów może być podstawą odmówienia przyjęcia zwrotu.

6.4. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę (o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia/druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności listonosza/kuriera i podpisany przez niego.

6.5. Brak dołączonego paragonu lub faktury VAT będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu. W takim przypadku sklep odeśle towar do klienta przesyłką pobraniową na jego koszt (opłata wg cennika kosztów wysyłki).

6.6. Reklamacji podlegają wady techniczne/fizyczne (wady fabryczne), lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien niezwłocznie odesłać wadliwy towar za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres sklepu internetowego.

6.7. Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi (kolor), które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta. Nie stanowią one podstawy do składania reklamacji.

6.8. Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Może wynikać to ze stosowanych technik fotograficznych, zastosowania innych technologii przez producenta lub ustawień parametrów monitora.

6.10. W momencie zwrotu lub reklamacji, zakupione produkty należy odesłać listem poleconym na adres sklepu:

DAAWWEB

ul.
Pomorska 94/12, 91-402 Łódź

6.11. Koszty przesyłki pokrywa Zamawiający. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty przesyłki oraz całkowita wartość reklamowanego towaru, zwracana jest przelewem na konto wskazane przez Klienta.

6.12. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji oraz w przypadku zwykłego zwrotu towaru, koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie odebranie takiej przesyłki przez klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu wysłania oraz zwrotu reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki.

6.13. Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki i przedmioty uszkodzone z winy
Kupującego. Taki towar zostanie ponownie odesłany do Kupującego na jego koszt.

6.14. Jak szybko i prawidłowo zwrócić towar:

- należy powiadomić sklep (w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki) o chęci zwrotu lub składanej reklamacji towaru w formie mailowej.

- towar należy odesłać na adres sklepu internetowego

- do reklamowanego towaru w oryginalnym opakowaniu i z oryginalnymi metkami prosimy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę (o ile była wystawiona) oraz wypełniony formularz zwrotu (zarejestrowany na stronie sklepu zwrot w dziale reklamacji).

6.15. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.

6.16. Klient w przypadku nie odebrania przesyłki i nie podania przyczyny odmowy odbioru, przy złożeniu następnego zamówienia automatycznie będzie obciążony kosztami nieodebranej przesyłki (składając ponowne zamówienie automatycznie jako formę zapłaty otrzyma wpłatę na konto).


7. Prawa autorskie i odpowiedzialność

7.1. Sklep dokłada wszelkich starań, by zdjęcia towarów jak najdokładniej odzwierciedlały ich rzeczywisty wygląd. W związku z tym, że ustawienia wyświetlania, jak również parametry poszczególnych monitorów mogą różnić się od siebie, sklep internetowy nie odpowiada za możliwe różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem produktu, a obrazem wyświetlanym na monitorze Zamawiającego.

7.2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia składane w imieniu klienta przez osoby trzecie (nieupoważnione).

7.
3. Wykorzystanie materiałów zawartych na stronie www.NIEdlaATOMUwLUBIATOWIE.pl bez zgody autora, dla jakichkolwiek celów, jest naruszeniem prawa autorskiego, nawet gdy nie wiąże się z uzyskiwaniem korzyści materialnych.

Podstawa prawna: „Ustawa z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych” (Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904).


8. Postanowienia dodatkowe

8.1 Sklep internetowy może prowadzić akcje promocyjne z firmami zewnętrznymi w tym Konkursy i zamieszczać informacje o tych wydarzeniach na podstronach sklepu internetowego. Za warunki konkursów i późniejsze rozstrzygnięcia konkursów odpowiada Organizator. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za treści przekazane przez inne podmioty.

8.2 Sklep internetowy może prowadzić Program Partnerski, Program Lojalnościowy oraz inne Programy dla zarejestrowanych klientów sklepu internetowego.

8.3 Każdy uczestnik w momencie włączenia się do Programu Partnerskiego, Lojalnościowego lub innego dostępnego w sklepie internetowym, zobowiązuje się do przestrzegania zasad dotyczących danego Programu akceptując niniejszy Regulamin sklepu internetowego.

 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego